The blue bedspread.

Det känns som "dagen efter". Det är det ju i och för sig, precis som alltid, men inte dagen efter dagen med alkohol. Jag är helt slut i kroppen och känner mig lite yr, är både hungrig och spyfärdig och vill helst av allt bara sova. Det är ganska märkligt att jag överhuvudtaget känner mig trött med tanke på att jag sov till halv 12 idag, skönt värre.
Mina päron är åter i byggnaden och nu är den löjliga familjen komplett igen, för första gången på rätt länge.
Vid min sida ligger en bok på engelska uppslagen, som väntar på att läsas. Jag har ca 24 timmar på mig att läsa 100 sidor. Om man sedan räknar ut den effektiva läs-tiden jag kommer lägga ner på den blir det lite tufft, så jag vet inte alls hur det kommer sluta.. Lite spanska vore inte heller helt fel att kolla på, inte heller kemi, eller fysik, eller matte.. eller engelska igen. Fast annan engelska. Sa jag att jag borde skriva en novell med? Nä, men det borde jag i alla fall.

Livet leker för en natur-geek. Good times baby.

Kommentarer
Postat av: sara

pff ljug inte, du körde rätt hårt igår ickan!!

2011-02-20 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0