Fourhundred pounds.

Det är med en klump i magen jag påminns om hur mycket jag har att göra de kommande veckorna. Skolan känns minst sagt bajs just nu, har varken lust eller ork till att anstränga mig. Med två tunga prov inplanerade känns det inte bättre, och ännu sämre känns det när allt kommer samtidigt som körkortshelvetet ska slutföras. Kasta in lite träningar och en 18-årsdag med det så blir schemat ganska fullt. Jag vet att jag inte borde klaga men nu gör jag det i alla fall. Jag orkar inte med alla måsten nu.
Usch, jag ska krypa ner i ett hål och försvinna ett tag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

men snart snart snart kommer du till madrid! åååh jag längtar så mycket att det känns olovligt långt bort

2011-01-11 @ 19:45:06
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0