I gave you all I had.

Jag tittar på koståkning och låtsas att jag kan något. Och det gör jag. Om hoppen sitter och klänningen är fin, ja då är det en duktig åkare. Så äre.
Okej, jag erkänner. Klänningen är viktigast.

I övrig så har jag haft tidernas svåraste matteprov och fått total hjärnblödning, ätit gårdagens korv till lunch och haft min moster på besök. Nu väntar jag mest på att familjen (läs: mamma) ska komma hem och mata mig, innan jag ska fräscha till mig och trippa över till Julia.
Ungefär så ser mitt liv ut nu, party all the time.

Kommentarer
Postat av: Josefine

snart snart snart springer vi med bara ben på madrids gator.

snart snart snart är det svåraste du behöver göra beställa mer vin på spanska när vi sitter på en mysig uteservering på madrids gator.

snart snart snart är det party all the time för då festar vi på madrids gator.

snart snart snart ses vi på madrids gator!

2011-01-28 @ 21:33:20
URL: http://worldspinner.blogg.se/
Postat av: Josefine

erkänn att den kommentaren blev väldigt fin!

2011-01-28 @ 21:33:51
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0