It's what you don't understand.

Nu är det bevisat. Åtta timmar är allt jag behöver för att vakna upp som en människa. Det känns som ett vinnande koncept och något jag borde ägna mig åt på veckorna med. Efter att ha skakat rompah i en timme så övade jag mina driving-skills på vägen hem, och det gick galant.
Mamma ska snart åka på jobbet, vilket betyder att jag har huset för mig själv i några timmar, underbart! Det ultimata vore en promenad ute i den fina vädret innan jag dyker ner i derivatornas värld, och kanske lite mat på det.
I övrigt så känns det som en helt okej bra lördag, men visst finns det saker som kunnat varit bättre.
Lite sällskap. Av en viss sort, ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0