Sliten krigare.

2011 är här. Ett nytt år, redan? Ja, nog känns det som om det var igår jag gjorde i ordning mig för att åka och välkommna år 2010, och inte alls att det har gått ett helt år sedan dess.
Men när jag tänker efter så har det varit ett långt år i alla fall. Ett år där mycket har hänt, ett år som varit olikt alla mina andra år på så många sätt, både bra och dåliga. Jag tittar tillbaka på allt dumt jag har gjort, allt underbart som hänt och alla knepiga situationer jag hamnat i, med ett leende på läpparna. Det har varit ett bra år, det måste jag säga.
Men nu vill jag gå vidare. Jag vill lämna 2010 och leva fullt ut i 2011, även om jag är rädd.
Jag är rädd för framtiden och ovissheten. Men jag är beredd att möta den rädslan.

Gårdagen var toppen. Mina vänner är dom bästa på hel jorden, no doubt.
Och nej, man behöver ingen stekpanna för att steka köttbullar, det går bra direkt på spisen. Fråga bara Bella.
Puss hej och Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0