Det är kö från gatan upp till hallen.

Hej vänner.
Jag tänkte börja det här inlägget med att skriva om att jag är väl medveten om hur oaktiv jag varit här den senaste tiden, men möttes ironiskt nog av en kommentar där jag fick beröm över att det märktes att jag tyckte om att blogga. Antar att den som skrev det är den enda som tycker det. Men ja, kul var det i alla fall.
Hur som helst så har den senaste månaden varit rätt känslomässig för mig, mycket har förändrats och jag har inte funnit mycket motivation till någonting, inklusive bloggen. Nu känns allt lite bättre, så jag kanske till och med kommer kika in här lite oftare, håll alla tummar!

Så, vad har jag haft för mig den senaste tiden? Jo, det ska jag berätta för er. Jag har: Varit i Turkiet en vecka (God bless alla klubbar med på tok för hög musik och på tok för mycket fulla skandinaver), firat en mycket lugn midsommar i Piteå hos mormor och morfar med mamma och pappa (God bless mormors mat), jag har legat näst intill däckad i en vecka pga en förkylning som jag fick med mig från Turkiet och som ännu inte gått över, jag har sovit länge länge och ändå varit trött hela dagarna (jag tror att jag var en av dem som fick Narkolepsi i samband med vaccin mot svinis), jag har varit på Gatufesten i S-vall (bäst) och jag har börjat jobba. Det sistnämna kommer jag fortsätta med sommarlovet ut, dock med den mest intensiva perioden i Augusti, nu i Juli jobbar jag 3-4 dagar i veckan (igår gick jag på helg!).
Det är väl ungefär vad som hänt i Ericas liv. Mycket spännande.

Nu skulle jag gärna vilja avsluta med att säga att jag ska ut och sola, men luften är kall trots att solen är framme. Värt.

Puss
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0