Hard working woman.

Idag var det back to business. Rean har precis startat (kom in och handla!!) och igår var det tydligen mer än mycket folk inne, men idag var det rätt lugnt ändå. Jag jobbar hela veckan så jag får säkert se det vända igen.
Att jobba i en butik med så fina kläder och skor (jag jobbar på Bohag mode och interiör här i Övik btw) är farligt ska ni veta. Hela tiden ser jag ut plagg efter plagg som ska inhandlas, bara jättefina saker såklart. Dock så har jag hållit mig i skinnet än så länge, men inte är det lätt inte. Fast idag lånade jag ändå hem ett par plagg för provning, en kjol och ett linne. Linnet är toppen och ska inhandlas så fort jag kommer in imorgon men kjolen var sådär, satt inte optimalt. Jag frågade mamma och råd och hon höll med, hon tyckte att (jag citerar) jag skulle" kolla efter ett annat märke som har kjolar för en riktig rumpa". Och ja, det är en sån jag har kan jag lova. Tror den blir riktigare och riktigare för varje dag..

I övrigt så har jag nervkläm och så ont att jag vill hoppa ut genom fönstret.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0