No matter what they say.

Jag har spenderat denna dag i solen, mestadels. När det blev för sent för att sola (eller när jag lessnade) städade jag rummet och renbäddade. Det är sånt jag bara gör när det faller mig in, inte när jag borde eller när någon säger åt mig, så det är bäst att ta vara på tillfället. Annars så håller USA på att ta gem guldet och det gör mig lite glad. Jag tycker om USA. Och Pia är cool, och svensk. Icke att förglömma.

Jag skulle kunna skriva mer om min dag och min kväll och allt där emellan, men det känns helt meningslöst.
Nu vill jag bara borra huvudet i kudden och gråta. Ikväll är det en sån kväll. En kväll då allt hade kunnat varit så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0