Everyday, friday.

Jag har precis gjort något jag inte gjort på tusen år.
Jag har badat, i badkaret här hemma. Jag var så frusen när jag kom hem, så jag tappade upp på tok för varmt vatten, hällde i en halv flaska badskum och tände ett ljus med doft av lavendel, innan jag kröp ner. Även om jag inte badade så länge (blir så rastlös), så var det otroligt skönt.
Nu ska jag ta en dusch och tvätta håret, måla naglarna och kasta på lite smink. När jag är en människa igen ska jag göra bort lite plugg innan jag och brudarna åker in till stan för en, antagligen, kanonmiddag.
Det blir en eftermiddag att bara vara, och sånt behövs ibland med.

Något annat som gör denna dag lite extra toppen, är att när jag kommer hem finns förhoppningsvis min bästa här. Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0