I can feel you.

Satte mig i sängen och rumpan landade på någonting hårt.
Grävde lite under täcker och hittade en cider och lite vin i en halv-tom pet. Som det kan gå va?
Hade mitt minne varit bättre hade jag kommit igåg att jag la dom där i morse när jag snabbt tömde en väska jag skulle ha med mig till skolan, men nu är det inte bättre än att jag börjar bli senil, och då kan man få sig sådana överraskningar på kvällskvisten.
Men det kan ju vara trevligt det med.

Ikväll har jag dansat afro, body-jamen var inställd. Det funkade det med, mycket skakande och stampande. Barfota var jag med. Halvtrevligt. Fast det var nog bra för mina fossingar att komma ut en stund, träffa andra och lufta sig lite.
En macka på det så var jag på banan igen. Redo för att slutföra ett biologiarbete jag helst vill kräkas på, men med en redovisning imorgon är det nog en bra idé att ta tag i det nu. Niklas Urban.

Godnatt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0