Jag vet att jag inte får, därför gör jag det ändå.

Jag lever på Proviva och Keso ny för tiden. Inte tillsammans, men på var sitt håll. Det funkar bra, slänger gärna in en hårdbrömacka mitt emellan.
Förra veckan skulle jag vara duktig och inte äta något onyttigt alls. Det gick åt skogen. Men det fanns en förklaring. Det var en födelsedagsvecka. Det är inte denna vecka, så jag gör ett nytt försök.
Jag tänkte utöka mina träningspass med, med början ikväll. Jag är praktiskt taget död i hela kroppen, orkar inte sitta rakt och att tvätta händerna gjorde ont i armarna.

Livet är hårt ibland. Men ack så bra det kan vara med.
Imorgon ska jag visa mina kunskaper i spanska, som jag inte har. Here I come spellic! Gud prisa denna sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0