Just another day.

Idag har jag kört till Umeå för att hämta min kära far. Fram och tillbaka ba, wroom wroom. Det var ganska skönt att bara sitta och titta ut över Norrlands vackra vinterlandskap, bli bländad av solen och lyssna på p3. Jag var dock lite tröttare än vad jag trodde, vilket gjorde att jag somnade under hemresan. (Lugn, jag körde inte.)
Väl hemma så var klockan redan nästan kväll, och det känns både i magen och i huvudet. Imorgon ska jag upp pinsamt tidigt för att vara en lördag, och därför ska jag bara stanna hemma ikväll. Ensam.
Men det känns helt okej. Förutom att jag saknar min bästa. Mycket.
Funderar på att ladda hem en film för att få någon som helst fredagskänsla. Borde åka på affären med, och köpa något med choklad. Ja, det blir bra. Och yoghurt att äta mellan matcherna imorgon (DM you know).

Nä, nu ser jag fram emot middagen. Pappa ska grila, jag lovar att han är lika lycklig som Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0