Standing right beside you.

Den här veckan har gått galet fort. Galet.
Imorgon är det fredag igen, och redan en vecka sedan jag fortfarande hade lov. Jag tycker inte alls om att det går så här fort, det känns som att livet rusar iväg utan att jag hinner med, samtidigt som det känns ganska skönt. Imorgon är det fredag som sagt, och då får jag träffa min finaste igen. Jag har saknat honom. Mycket.
Imorgon ska jag också få umgås med några av mina bästa vänner, det ska bli underbart kul.
Ikväll känns allt helt okej. Trots att jag ätit en glass fast jag inte skulle, och lite choklad. Ibland gör man saker man inte borde, men det gör inget. Sånt händer.
Ikväll känns allt helt okej, och det är skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0