Det är inte som det var.

Mina naglar är trasiga och omålade. Mitt rum fylls av kläder i högar, smutsiga strumpor på golvet och nerragna rullgardiner. Jag är trött och går och lägger mig sent, trots att jag behöver sömn mer än någonsin nu. Jag gör det jag måste men inte det jag kan i skolan fast jag vet att det kommer tillbaka och biter mig i baken. Jag glömmer vad jag lägger saker och har smutsigt hår lite för ofta. Jag känner mig långt ifrån mina vänner fast dom finns två decimeter ifrån.
Det har varit en konstig vecka och jag vet inte vad jag håller på med. Jag mår inte dåligt men inte heller bra. Jag är bara trött.
Mitt yttre och min omgivning speglar mitt inre just nu, och jag önskar bara att jag kunde städa i mig själv lika lätt som jag kan göra mitt rum fritt från damm.

Kommentarer
Postat av: Ida

du brunkade på bra på fotbollsmatchen ändå tycker jag. hihi

2011-05-27 @ 15:33:00
URL: http://idasannsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0