Follow the leader.

Hola friends!
Vart har jag hållit hus den senaste veckan undrar ni. Jo, jag har varit i Spanien svarar jag då.
Jag har varit i Spainens huvudstad lite närmare bestämt, Madrid, och bara levt det galna livet. Jag och mina kvinnor (Maja och Josefine) gjorde precis det som föll oss in i fem dagar, och vet ni vad? Det var fantasktiskt. Helst fantastiskt.
Vi vandrade på stadens gator, i en park som antagligen är större än Övik, solade när vädret tillät det, åt tapas och drack sangria, letade efter inkastare och fann ett hundratal mer än någon människa någonsin skulle behöva hitta, var ute till halv sju om morgnarna, shoppade, sprang i spöregn, drack spansk choklad till frulle, hade feber på sämsta tid och gjorde allt fel om man vill kurera sig, pratade dålig spanska och...
Ja, listan tar aldrig slut.

Jag skall berätta mer för er mina vänner. En vacker dag. Kanske imorgon? Kanske på söndag. Den som lever får se.
Ikväll ska jag i alla fall träna fotboll och prata svenska med folk jag faktiskt känner. Det ska bli kult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0