Krigstigen med en båt på fel plats.

Det är fredag, eftermiddag och jag är trött. Antagligen tröttare än jag varit på mycket länge, men vad hjälper det? Jag har saker att göra likt förbannat.
Om ett tag eller ett par timmar kommer min bästa hit och då vore det trevligt om jag kunde umgås med honom, vilket innebär att jag borde ta tag i mitt liv och högen av måsten. Först och främst måste jag skriva det första kapitlet till romanen som ska handla om mig, vilket känns superkul. Jag ska gära avsluta med en sådan klipphängare. Man bah va?
Har jag någonsin träffat på en klipphängare i mitt eget liv? Nä, skulle inte tro de va.

Annars så regnar det ute och jag saknar Spanin-nien. Och Josefine för den delen.
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

haha åh. jag tänkte: "mäh... det heter väl cliffhängare!?"

2011-05-06 @ 17:33:08
URL: http://arodling.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 18:24:31
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0