Onsdag. Ondskans dag.

Hej mina vänner.
Som ni säkert märker så lyser jag med min frånvaro här, vilket jag som så många gånger förr ursäktar för. Som så många gånger förr så ska jag skylla på skolan och det andra absolut ointressanta som fyller mina dagar med, men det verkar bli bättre. Idag genomförde jag mitt näst (okej, tredje) sista prov för terminen och vet ni vad? Det gick nog sämre än det gjort på ett prov i hela gymnasiet. Men, what to do? Ta fram hundögonen och be Jörgen om nåd kanske, jag måste ha sjunkit i hans ögon idag (God forbid). 
Nästa gång ska jag inte äta gröt till frukost, för den hamnade uppenbarligen inte i magen utan i huvudet.

I övrigt så har jag haltat omkring och tyckt synd om mig själv idag, masserat mitt lår och inte nått någon förbättrning. Jag beskrev min smärta för Julia och visst kunde hon ställa en diagnos; akut överansträngning. Fint med träning ikväll på det. Ryggen är inte så vidare fin den heller, skulle behöva lite knådning och lite knäckning.

Såndant är livet för en 18-åring i en 80 årings kropp, med huvudet fullt av gröt och en energi på noll. Måtte det bli sommar snart, då ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0