På tal om.

Nu när jag loggade in såg jag att jag fått några kommentarer (kul!) som var postade i april, vilket får mig att misstänka att det varit något fel då jag inte fått dem förrän nu. I alla fall så tänkte jag svara på ett par, eller ja, de som kräver svar helt enkelt :)

Anonym om Sunshine.:
Är du singel?
Svar: Nej, det är jag inte. Tyvärr eller skönt för dig, välj själv!






Anonym om Sunshine.:
vf har ni fotograferat er? :p

Svar: Gabbi fick en förfrågan om hon ville komma och ta några bilder (bara för kul och eget bruk) och frågade om jag ville hänga på, vilket jag uppenbarligen gjorde. Det var alltså bara en kul grej, som var just det; kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0