Another day.

Precis som jag skrev igår har jag bara en lektion idag, så nu sitter jag här, i en halvtom datasal utan att göra någonting alls. Tanken var att jag idag skulle komma igång med mitt "paper" där jag ska skriva om stress. I början tyckte jag att uppgiften var helt okej, 6 sidor med ett ämne som faktiskt är rätt intressant. Men in my ass, det kommer inte ett ord.
Att jag ska skriva på engelska är inget problem och inte heller att hitta bra information, utan det är när orden ska transporteras från hjärnan till fingrarna som det låter sig. Det är blankt.

Men jag kan inte lämna den här salen och gå på helg utan att ha kommti igång alls, så jag kämpar på. Ett mening eller ett ord, det spelar ingen roll. Jag ska fixa det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0