Dagens tankar...

..jag skulle må bra av en tur till stan och utöka min garderob lite, men är på tok för lat för att duscha och klä på mig. Och naken i stan tänker jag inte vara, i alla fall inte idag.

..läxhögen på mitt skrivbord har aldrig stirrat så mycket på mig som den gör nu, och jag har aldrig velat kasta ut den genom fönstret så mycket som jag vill nu.

..biologi- och fysikprovet som närmar sig kan ta sig i brasan.

..ikväll önskar jag inget annat än att Modo ska plocka hem tre poäng. Annars kan jag lite gärna ligga hemma och nöta på soffan.

..jag borde träna. Verkligen. Imorgon. Eller på måndag.

..pengarna på mitt konto var inte vad jag förväntat mig. Jag skulle nog inte alls må så bra av att utöka min garderob.

..klockan är snart två och jag sitter i morgonrock. Carpe diem mina vänner. Carpe diem.

Kommentarer
Postat av: Josefine

lova att du ringer mig då naken-i-stan händer!

2011-10-02 @ 16:47:17
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0