Hans-torsdag.

Ännu en torsdag börjar lida mott sitt slut. Torsdag innebär Hans för hela slanten (3 x 1,5h Hanslekke), fika och relativt tidig end-of-the-day. Jag har även hunnit med att träna, klippa mig och haft möte med festfolket, fin dag! Hos frisören snackade vi också balfrilla, vilket ledde till att jag kom ut med 10 ton hårspray och lockar i håret, efter en provfrilla. Nu vill jag inte alls se ut som jag ville från början, utan precis som hon förslog! Och skönt är väl det, blir som lättare än om det vore tvärt om.
Annars så har kvällen varit lugn och lär fortsätta i samma tempo. Jag blir helt enkelt toklat när jag inte har en massa plugg som ligger, vilket kanske inte är jättebra det heller.
Imorgon har jag bara en lektion på hela dagen, vilket innebär att jag hinner göra stan och träna innan dagens ens har börjat. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0