Tough days.

Jag är så trött att ögonlocken lär falla igen när som helst. De senaste dagarna har sugit all energi ur mig, att plugga och gå i skolan 24 timmar om dygnet (nästan) och dessutom sova tär rätt hårt på kroppen kan jag lova. Igår var det biologoprov, idag fysikprov och imorgon svenskatal. Dessutom sitter jag just nu och jobbar med en rättskunskapsuppgift som ska in imorgon, underbart. När morgondagen är över ska jag ta mig tid att andas, och sova. Och vara social. Just nu har jag inget liv och det suger rätt hårt. Tur att det var mössprovningsdags idag så att jag i alla fall fick en glimt av ett slut jag inte trott kommer.
Vi hörs när jag har ett liv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0