We had a good time.

Igår var det fest i hela huset efter hockeyn vilket slutade med att jag efter ett tag gömde mig på rummet. När klockan var två var det fortfarande lika livat så jag gjorde det enda rätta och tog fram öronpropparna, och somnade. När jag sedan vaknade var klockan kvart över tolv och söndag-mitt-på-dagen. Skönt.
En frulle på det så bet jag tag i lite plugg och kom i alla fall en bit framåt. Dock in med fysiken, den svor jag över både en två gånger innan jag smällde igen boken och tog upp biologin. Då gick det plötsligt så mycket bättre, vilket i och för sig kan bero på att jag skrev av facit. Rakt av.
Resterande tid av denna helg ska jag göra så lite som möjligt. Bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0