"A lot of people don’t want to admit that the person they can’t get over still has an effect on them."

Jag väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan äta middag. Allt jag kan tänka på är att äta, konstant. Det är inte så bra, i alla fall inte när det börjar handla om kladdkaka, muffins, tårta och allt annat som innehåller socker. Som kombination av det tänker jag bojkotta gymmet och bara ligga på soffan ikväll, för det är jag värd. Eller för att jag är lat. Hårfint.
Sen har jag inte råd med att vara trött i benen om jag ska klara mig igenom origenteringstestet imorgon, kul det ska bli. Att springa omkring i en okänd skog och färgglada tyger är verkligen min grej. Verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0