Drip drop.

Började oavsiktligt sjunga på "Jag gråter bara i regnet" när jag skyndade till bussen efter skolan. Fast med närmare eftertanke var det inte alls så konstigt eftersom det regnade som bara den. Dränkt katt 2.0 kallade jag mig själv när jag kom hem. Det regnar fortfarande, fast vad gör det när man sitter i sängen och myser? Inte mycket alls.
Dagen har annars varit fylld med Hans-lektioner till 100%, och därmed också nästan lika mycket film. Den första lektionens rulle var rena döden, men efter en rast och en kopp kaffe var den andra helt okej. När lektion tre började var min amge full av Thai-buffé så även den var genomlidlig. Nästan-somnade bara en gång.
Jag tror att min inställning till kaffe kommer att ändras detta sista år. Jag anser nu att det är min enda räddning från att spendera 3/4 av alla lektioner med pannan i bänken och ögonlocken vid fötterna..

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting på min lediga eftermiddag och bara-för-kul-forska lite inför ett projektarbete som snart ska dras igång for real.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jooooooooooooooooooosiiiiiiieeeee

Kaffe är de bäste!

2011-09-08 @ 20:00:18
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0