Friday and so on

Idag slutade jag tidigt, så tidigt som halv 12. Det firades med lunch i skolans matsal och en sväng på stan med mina kvinnor. Mest letade vi kuligheter till onsdag (första studentfesten, heeeeey!) och visst gjorde vi framsteg alltid. Nu är det bara till att leka kostymmakare i helgen så ska nog det här bli succe´.
Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan pilla iväg till Arenan. Det är åter dags att agera affärskvinna med resten av festkommitén och planera årets trevligheter.

Annars då? Veckorna rullar på och jag hinner inte alls med, vilket är mycket uppenbart om man kollar på läxhögen hemma på mitt skrivbord.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0