Jag kunde ha varit.

Jag är en sekund från att utföra en operation, på mig själv. Jag vill ta en kniv, göra ett djupt snitt i min högra ljumske och dra i den nerv som (enligt min egna diagnos) ligger i kläm och vill döda mig. Det känns som tidernas värsta växtvärk, fast värre. Och ja, jag vet att det inte är växtvärk, för jag har det här problemet ganska ofta men inte växer jag en millimeter.
Trött i benen är jag också. Tror det är en kombo av fyra timmars kassastående och nio håls bägbärande, dvs jobb och golf. Jobbet gick bra (vad kan gå fel liksom) men det sistnämnda lite sämre.. Börjar bli lite tvekis på att jag har någon framtid där, tror soffhäng och hobbymotion är mer min grej. Och fotboll, för den bollen kan jag i alla fall hantera. Ibland.

Nu ska jag agera deg. Och hoppas att romeo kastar sten på mitt fönster.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0