Maratonmiddag, fotboll och ölvindrinkarochvin.

Hur "ett glas vin till maten" kunde bli fem plus en öl kan jag inte förstå, men att gårdagskvällen var trevlig finns det ingen tvekan om! Maja och Josefine bjöd mig på middag på Olles, en födelsedagspresent som vi passade på att nyttja såhär tre månader senare. Middagen blev härligt lång och övergick sedan till drinkar och livemusik-lyssnande. När klockan snart var ett löste vi ut jackorna och gick till Merry Can, anledning oklar. Hur som helst så hamnade vi bland folk vi inte känner, folk som sjöng hellre än bra (karaokekväll) och ännu mer vin. Det var trevligt det också, och vips så var vi fulla. Lagom till hemfärd. En riktigt bra kväll helt enkelt, tack så mycket mina hjärtisar!

Den här dagen har således inte varit fylld av aktivitet. Lika bra. Nu ska jag dock iväg på träning, kan bli spännande.

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0