Någonstans mellan uppgift två och tre.

Igår låtsades pappa lägga en skalbagge i mammas tröja. Då skrek hon rakt ut. Idag satt jag på altanen och läste en bok, i bara bikini. Imorgon ska pappa, på ungefär den enda dagen på året som han inte är ute och reser, åka till Sundsvall fram och tillbaka för att köpa skor.

Tre saker som gör mig lite glad just nu, av olika anledningar. Men för att sammanfatta det skulle jag nog använda ordet livskvalitet, något som jag för övrigt ska försöka förklara och skicka till min idrottslärare. Jag tror dock inte att han skulle förstå hur en skalbagge i mammas tröja kan vara livskvalitet, men det är det. Precis som kompiskramar på 38F och LCHF-drinken som var det sötaste jag druckit på länge.

Bra saker.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mycket bra saker.

2012-04-30 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0