Som att vara elva igen.

I eftermiddag har jag packat inför helgens cup, bakat bröd eller alla konstens (kostens) regler och sjungit till gamla godingar högt och falskt. Snart ska jag brassa på lite käk innan jag packar det sista och beger mig mot samlingen, och sedan Umeå. Kommer knappt ihåg när jag sedan sov på en luftmadrass i ett klassrum tillsammans med 15 andra.. Det måste ha varit under tiden med f-93, dvs ett tag sedan. Eller under min alpina karriär, fast det blev mest hotell på slutet.

Hur som helst ser jag fram emot helgen trots att jag inte är särskillt taggad ännu. Det ska bli kul att vara med tjejerna, tänka på allt annat än skola, måsten och tonårsproblem, och spela fotboll tills svetten lackar. Jag hoppas att jag på söndag kan säga att jag är nöjd över min insats, för i ärlighetens namn så var det ett tag sedan jag var det sist. Har varit i en otrolig svacka, både form- motivationsmässigt, men jag tror att det är påväg att vända nu. Jag hoppas det i alla fall!

Nä, dags för lite kabanoss och ägg. Alltid ägg. Ägg ägg ägg.
Älskar ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0