En dag i snygga jeans.

Ännu en ledig dag har passerat. Om det har varit en bra dag? Oja.
 
Skjusade mor och far strax efter sju (fråga: hur i h*lvete lyckades jag ta mig ur sängen innan 07.00 i tretton år?) till jobb och golfbana. Åkte sedan hem för en stillsam frukost innan jag styrde kosan mot frisören. Där blev jag kvar i godan ro och fick både en styling i form av fina lockar och en mycket festlig onsdagssminkning och en tårtbit. Min frisör fyller nämligen år idag, och inte är väl jag den som är den. Drog sedan en repa på stan i brist på annat. Kom hem lite fattigare än jag tänkt, men ändå mycket nöjd. Kostade på mig lite (mycket!) fina smycken och div. annat småplock.

Ikväll har jag hängt med min kära vän (och snart sambo!) Josefine och färdigställt ett CV, mycket duktigt av oss. Men framför allt var det trevligt. Att umgås menar jag.
 
Nu väntar sängen. Imorgon gör jag min näst sista arbetsdag på ett tag. Skönt!
 
Love, peace and understanding.

Kommentarer
Postat av: Josefine Holmgren

snyggjeanseN

2012-08-30 @ 12:32:22
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0