Om du lät mig.

Ikväll avverkade jag säsongens sista fotbollsträning. Den sista matchen är redan spelad för min del vilket innebär att hela säsongen är slut. Ledsamt, men ändå lite skönt. Bollen har inte alls rullat min väg i år, vilket har tagit en del av glädjen.

Hur som helst så kramade jag även Emma hej då ikväll. Hon passar nämligen på att flytta söderut under tiden jag är i Maggan. Jag har dock redan bestämt att jag ska ta mig ner och besöka henne redan i höst, gärna så fort som möjligt. Skulle vara så kul! Hon är trots allt en solstråle och knäppis man inte gärna är utan.

Annars så lever jag i hopp om att jag får vara ledig imorgon också, men man vet fan aldrig. Rätt som det är ringer min chef och ber mig komma på stört, vilket jag också lär göra, samvetskvävd som jag är. Men först ska jag klippa burret. Och förhoppningsvis få en tid hos Pulver för lite påbättring av min tattoo och en kakjävel.

Godnatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Josefine

OCH UMGÅS MED MIG!!!!!

2012-08-29 @ 12:55:13
URL: http://worldspinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0