Häjr sitt en å haré bra.

Sitter på sängen och äter choklad just nu. Inte så mycket för att jag är sugen eller så, utan mer för att det förgyller en ledig stund som denna. Jag börjar nämligen jobba klockan två, och innan dess vill man ju chilla gärnet.
 
På tal om jobb så höll vi igång till tre-isch igår. Stängde nattklubben klockan ett och sen skrubbade vi gärnet för att få gå hem å sova nån gång. Det var i övrigt en ganska lugn kväll, vilket var ganska tydligt då jag inte tyckte jag jobbat så länge fast jag jobbade lite mer än 12 timmar. 
 
Jag fick två telefonnummer också. Istället för signatur på kvittot alltså. Sparade dock inget. Kanske gör det nästa gång. Hoppas jag vill det.
 
Idag köttar vi på i vanlig ordning med after ski och nattklubb, lär bli hetsigt. Men kul. Och jobbigt. Och ont i fötterna.
 
Mina jävla fötter alltså. Inte Guds gåva till mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0