Och så var julen över.

Den här julen har varit väldigt olik alla mina tidgare jular. Jag har knappt firat något alls, inte sett på Kalle eller ens hållit reda på dagarna. Den har mest bestått av jobb, jobb och åter jobb. Hann dock träffa familjen lite, få julklappar och äta godis ur julgrottan. Har dessutom haft jävligt roligt, både på jobbet och på sidan om, så att jag missade den sedvanliga julen gör faktiskt inte så mycket. Fast jag saknar ju släkten och alla gullisar där hemma, såklart.
 
I fredags hade vi företagsdag och personalfest. Knatade runt på anläggningen med div. okänt folk och dinerade senare med ett härligt gäng pojkar, både kända och okända. Vet inte när jag skrattade så mycket sist, eller blev så full så snabbt. Däckade redan innan midnatt i Bagdad. Bra kväll.
 
Igår körde jag en långpanna på över 16 timmar och är således rätt trött idag. Mina fötter värken och hjärnan är sirap. Men kul var det, som sagt. Mycket fylla och lagom med kaos.
 
Idag börjar jag inte förrän vid fem så jag ska passa på att dega lite. Och tvätta, om maskinjäveln blir ledig någon gång.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0