Sånt man vill komma ihåg. Fina stunder i livet.

Jag har så mycket att berätta om den lilla men ack så underbara resan till huvudstaden förra veckan. Det hände så otroligt många kuliga saker och vi fick uppleva livet på nya sätt, göra saker vi inte gjort förut och känna sånt vi inte känt förut. Nu talar jag dock bara för mig själv, men jag är rätt säker på att Cajsa känner likadant. Jag ska skriva utförligt och med kärlek om detta, för det är verkligen något jag vill komma ihåg, men inte ikväll. Ikväll tänker jag bara visa er några bilder som lyckades fastna i min telefon (och C's). Finaste bilderna fast de inte är av bästa kvalité. Finaste människor av bästa kvalité. Bästaste ressällskapet ever!! Åh heliga ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0