Big bang och bikiniångest.

Jag är kissnödigare än någonsin men orkar inte lyfta på häcken. Är dock snart så illa tvungen med en halvtimme kvar till träning och en hel massa träningskläder-lokaliserande att göra. Inte det lättaste kan jag lova, det här huset äter svarta klader. Och ja, mina träningskläder är just svarta.
Besökte nyss mitt bankkonto med. Ingen vacker syn. Det slutade som vanligt med överföring från sparkontot till det vanliga, vilket är en mycket dålig vana. Blir alldeles svettig när jag tänker på hur mycket pengar som kommer att försvinna den här månaden, och nästa. Ännu svettigare blir jag när jag tänker på hur lite inkomster jag kommer ha. Typ inga. Åh låt mig hitta en bunt tusenlappar eller en avlägsen släkting att ärva av. Miljoner. Då skulle jag köpa nya jogginskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0