Guldyra.

Imorse vaknade jag upp och undrade om vi vunnit (kan skamset säga att jag somnade)(men jag har världens bästa säng så det hjälps inte)(och var megatrött reda klockan 10)(så jag gjorde det bra ändå). JVM alltså. Och om vi gjort! Så himla kul för smågrabbarna, det förtjänade dom verkligen. Men, som vanligt, kan jag inte annat än tycka lite synd om Ryssland. Alltså spelarna, inte landet. Dom blev ju så ledsna. Ungefär som Finlands cap när han missade pucken när han skulle lägga den avgörande straffen. Inte kul.
Aja, kul är det i alla fall. Nästan så kul att man ska börja spela hockey själv. Lär ju bara säga swoooch så är man en del av Modo-dam. Det röda laget även kallat (ja, jag hänger med). Fast nä, jag skulle nog bli upplockad av modo-herr, A-laget direkt.

För att fira tog jag i alla fall en vinterprommis med Sara och Julia, frös lite om näsan och fann fullständig harmoni. En dusch på det så har jag ännu inte kommit ur morgonrocken. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0