Att panikslaget slå i formelsamlingen, för sista gången.

Då var det gjort. Det sista gymnasieprovet någonsin. Shit. Hur gick det så snabbt? Nyss var det snö, vinter och evigheter till studenten, nu är det inte ens två veckor kvar. Galet.

Jag ska dock inte glömma att uttrycka min glädje för den här tiden. Nu är det slut på slit och tunga böcker att släpa på, nu är härliga dagar med vänner det enda som återstår. Härliga dagar och fester, alkohol och jävlar va mycket skoj. Imorgon rivstartar vi dem här sista två veckorna med mösspåtagning och 10-dagars, klasshäng och galenskaper. Åh vad jag längtar!

Trots att jag har ont i magen över att det snart är slut och att jag snart skiljs från underbara människor, så är jag lycklig nu. Lycklig över livet och att jag har chansen att uppleva det här. Och vet ni vad? Detta kan vara den bästa tiden i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0