Delete.

Jag skulle kunna skriva om hur min schampoflaska matchar snyggt med marmoren i mitt badrum, hur god salladen jag åt till lunch var eller lägga upp bilder på mina nya skor från alla möjliga vinklar. Men nä, det är inte riktigt jag. Jag är inte den där power-kvinnan som skriver för att inspirera unga tjejer att våga stå för sig själva och visa sin kropp i bikini, eller it-tjejen som dricker vin till lunch på uteserveringar mest varje dag istället för att gå i skolan. Jag är inte heller bra på kläder eller en sån som släpar på en kamera var jag än går för att ni ska kunna se hur jag såg ut när jag åt glass i parken.

Jag skriver mycket skit här, det gör jag, men även sånt som är viktigt. Viktigt på det sättet att det är viktigt för mig, att jag ska få ut något av det. Men ändå kan jag inte skriva sånt jag helst vill eller behöver mest. Jag önskar att jag kunde, men ni känner inte mig tillräckligt bra för det.

Det gör nog ingen. Inte ens jag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0