Livet är en sång.

Jag vet inte hur jag ska börja det här inlägget. Det har hänt så mycket sedan sist och det fortsätter att hända saker hela tiden, vilket jag fullkomligt älskar! Hela förra veckan var ett virrvarr av känslor, upp och ner, ner och upp. Så är det fortfarande, men det gör mig ingenting. Jag älskar att känna. Jag är en sådan person som helst av allt skrattar och är lycklig, men ändå föredrar att känna smärta framför att inte känna någonting alls. Nu är mitt liv, tack och lov, inte så smärtsamt för tillfället, utan jag älskar den här tiden. Jag älskar att leva just nu, och det känns fantastiskt.

Förra veckan var som sagt väldligt mycket av allt, men det sjuka är att denna vecka med all sannorlikhet kommer bli snäppet värre. Bättre värre. Imorgon inleds studentveckan och HELVETE vad jag har längtat! Imorgon börja den sjukaste, galnaste och bästa veckan i mitt liv, det vet jag redan nu, sju minuter innan den börjat. Sjukaste.

Åh. Det händer så mycket och jag vet inte vad jag ska säga. Jag vill bara suga åt mig allt, njuta av varje ögonblick för att sedan kunna se tillbaka och mysa enda in i hjärtat.

Imorgon börjar studentveckan. Fan vad jag älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0