Till förbannelse.

Hej vänner.

Här har det varit dött ett par dagar. Mitt liv har dock varit mycket händelserikt. Förutom att ha stått längst fram på världens fetaste konsert och trängts med eliten på f12 har jag pullat navelludd med vänner och haft ont i magen inför studenten som hägrar. Självklart kan jag berätta mer ingående om både hur det var att stå tio decimeter från Jay Z och vilken färg luddet har, men det tar vi en annan dag.

Ikväll har jag gonat mig i soffan med två vänner och tyckt att livet är okej. Imorgon ska jag spela match och panikplugga inför gymnasietidens sista och slutgiltiga prov. Jag önskar att jag kunde säga att jag är väl förberedd och supertaggad, men den bistra sanningen är den raka motsatsen. Jag känner mig så sjukt jävla oförberedd, och mindre taggad har jag aldrig varit för ett matteprov. Men men, vad gör man? Tar ett G och super skallen av sig på mösspåtagningen och den efterföljande studentfesten så klart.

Det är så galet alltså. Igår, fredag, var det en vecka kvar till balen. Om en vecka, fredag igen, är det en vecka kvar till studenten. EN VECKA. Kissar i brallan varje gång jag tänker på det. Och får sån jävla ångest. HELVETE. Vad ska jag göra med mitt liv nu då? Hur ska jag klara mig utan alla fina, underbara, fantastiska människor? Vad ska jag göra på dagarna när jag inte längre kan tycka synd om mig själv för att jag går natur? FAN FAN FAN. Jag vill inte. Jag vägrar. Vägrar ta studenten. Redan. Var tog alla år vägen? Vad hände med henne som började ettan med fjärilar i magen för att allt var så stort, nytt och skrämmande? Vad hände med alla fester där man drack en deciliter importerad vodka och sedan grinade över något som idag känns så jävla fjantigt? Vad hände med allt?

Åh. Det blev jobbig stämning här nu känner jag. Bäst jag går och lägger mig. Imorgon ska jag plugga. Ska fan spika provet. Ska fan skriva provet i stundetmössa. Ska visa Jörgen att jag är bäst. Ska fan vara bäst. Superhjärnan.

Godnatt. Fan vad mycket skit jag skrev nu. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0