Känner en känsla någonstans.

Idag är en sån dag då jag har haft tid att göra så otroligt mycket men valt att vara fruktansvärt oproduktiv. Somnade i sängen när jag kom hem, vaknade och åt middag. Tog tag i mig själv och satte igång med psykologin men avbröt lika snabbt för att nöta Full av liv och skriva lite här. Jag är verkligen sämst på att göra saker när jag vet att jag har några dagar till på mig att göra dem.

Nu vill jag bara att klockan ska gå så att jag kan få åka på träning. Är inte jättesugen på att träna egentligen, men att komma ut och bort och iväg känns skönt. Tänker så mycket hela tiden på saker jag aldrig får ordning på. Det är inte så kul om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0