Let's flair.

I tisdags tog jag och Josefine tag i våra liv och tog världens bästa beslut. I början av september åker vi iväg och lever livet, beblandar oss med nya människor och har det hur bra som helst. Lär sola en del också, och dansa. Och skaffa oss erfarenheter. Åh det kommer blir så grymt.

Jag har liksom kommit till en punkt då jag känner att utbildningen kan vänta tills jag har levt färdigt, gjort en massa dumheter och utnyttjat min ungdom till fullo. Plugga kan jag göra senare, det finns så mycket annat jag ska hinna med först!

Ska bara ta studenten först. Och förhoppningsvis orka gå till skolan de dagar som återstår.

Update: Typ sådär menade jag att skriva. Haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra???

2012-03-22 @ 20:38:40
Postat av: Josefine

bra sverige där erica



(men asså fetare än fetast är vad det kommer att bli!!!!)

2012-03-22 @ 23:26:36
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0