Om allting skulle falla imorgon.

Det har varit mycket känslor här på slutet. Mycket ilska. Ikväll finns det ingen ilska.

Jag har städat mitt rum och renbäddat i sängen. Jag måste vara en bland få som inte gillar rena sängkläder. Det luktar så kvavt och jag får svårt att andas. Det känns också lite strävt och klibbigt mot huden på något konstigt sätt. Däremot så var det nödvändigt. Hade fullt med förkylningsäckel på lakanet.
Nej. Jag tycker om när sängen är välsoven och mjuk, lagom bacillrik och luktar ingenting. Hade velat säga att det gärna får vara dregel på kudden, men om sanningen ska fram så dreglar jag inte så ofta. Inte som Julia, hon dreglar jämt.

Nä. Ikväll är jag inte så ilsken. Mest fundersam och lite ensam. Ynklig och halvtom. Jag tror att jag vill gråta en skvätt inatt. Det är skönt ibland.
Plus att sängen fortare blir jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0