Det finns ingen logik i det som uppenbarligen är logiskt.

Äntligen lite lugn och ro. Kom hem efter en fantastiskt trevlig middag ute i Gullvik och en sväng förbi Olles i tron om att jag skulle kunna njuta av en stilla stund för mig själv, men icke. I köket fanns 4, visserligen glada, men högljudda föräldrar (dock var endast två av dem mina). Efter ett tag fylldes sällskapet också på av folk som var ännu mer högljudda. Orkade inte ta mig ner för att se vilka det var, men av rösterna och volymen att dömma så har jag nog rätt bra koll ändå. Hur som helst så har päronen precis gått in till sig, vilket gör att jag faktiskt kan höra vad jag tänker.

Det negativa med saken är dock att jag plötsligt fick en trött-chock, något som känns halvdrygt med tanke på att jag snart (eller jag hoppas att det är snart) ska rulla in mot stan igen för att se till folk kommer hem. Jag är alltså taxi i kväll, valborg till ära.

I övrigt så ser jag fram emot en lång sovmorgon imorgon följt av en så stillsam dag som möjligt. Älskar att dega.

Godnatt alla vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0