En kväll i kärlekens tecken.

I eftermiddag/kväll har jag hoppat in och jobbat på en bröllopsmiddag. Det var kul att vara tillbaka igen, på Vecke och i restaurangen. Till och med disken var rolig, förutom det faktum att tallrikarna blir 200 grader varma och att naglarna far åt helvetet.

Brudparet var fina som vanligt och gästerna hade det trevligt. Detta var dock en alkoholfri tillställning och därför var det rätt lugnt. Baren var således helt otrafikerad, och därför var jag hemma redan halv 11, vilket var skönt med tanke på hur trött jag faktiskt är.

Men hur som helst, cash is king och det känns bra att komma igång som en working woman igen.
Nu ska jag sova och drömma om mitt eget bröllop. Ett bröllop det garanterat ska serveras alkohol på.

Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0