Medan jag ännu är jag. Imorgon är jag någon annan.

Det här har varit en sådan dag då jag glömde att ta med rena trosor att ta på mig efter träningen. Det innebär, utan att man måste gissa ihjäl sig, att jag sitter här helt commando. Det är dock ingen större fara, dels för att jag ändå snart ska gå och lägga mig och dels för att det sägs vara bra. Att lufta lite menar jag.

Men nog om bar-rumpe-snacket (något som även har blivit ett hett samtalsämne i laget den senaste veckan). Idag är det tisdag och imorgon är det onsdag. Då ska jag avverka ännu en viktig redovisning och kränga biljetter till studentfesten som kommer äga rum imorgonkväll. Jag ska även försöka slippa springa cooper, samt raka benen. Mycket som ska göras på lite tid alltså.

Annars så trummar livet på och slutet är nära. Nästa vecka ska jag ha kvalitetstid med min bästa lurmus medan resten av klassen är i Ettannatland (Annelie hade förstått mig). Det ser jag fram emot. Precis som morgondagens festligheter och alla fula (fulla) jävlar jag ska umgås med.

God kväll mina vänner,
nu är vi ännu en dag närmare döden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0