När katten är borta.

Stillhetens vecka är inledd! Jag, Maja och Tim rockade naturvetarkorren idag som aldrig förr. Så kommer det fortsätta vecka ut då resten av klassen befinner sig i Schwiez. Lugn och ro med andra ord, lugn och ro.
Snart börjar också folk åka utomlands för att bli brunda (och fulla) inför studenten, något som jag gärna gjort men inte heller gråter för att jag inte ska göra. Jag väljer att se det såhär:

Folk åker utomlands för att festa och i slutändan ändå hångla med andra svenskar. Då kan man lika gärna stanna i Sverige och supa och ja, hångla med svenskar. Faktum är ju att det kryllar av just sådana här, och visst är det billigare att åka till Sthlm en sväng än till Turkiet.

Nej, utlandet får vänta.

Idag har jag också varit på ansiktsbehandling och blivit behandlad som den prinsessa jag är. Jag planerar att fortsätta i samma anda imorgon då jag ska besöka frisören. Sista piffet innan dagen D är vad som väntar, så bort med lite hår och i med lite färg.

Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0