Silence speaks louder than words.

Klockan är snart ett och jag sover inte än. Det är inte bra. Inte hållbart.

Imorgon är det fredag och helkuliga saker händer. Bella ska firas och jag ska fira. Hoppas på allt från öl i taket till bad i stadens fontän. Och en low carb-burgare på Max.

Åt förresten en tårtbit idag, och en glass. Båda för att fira stipendiet som vi hämtade i Umeå. Kan dock lova att jag inte gör om på bra länge, mådde så jävla dåligt när jag kom hem. Men, det var trots allt ett problem jag kunde lösa. Med vad? Broccoli så klart. Älskar broccoli.

Annars så rullar livet på. Imorgon är jag en dag närmare döden.

Godnatt vänner och ovänner.


Kommentarer
Postat av: jojojojojojojojojojojojojojosefine

jag mådde också dåligt av den där jävla glassen. fuck glass

2012-05-04 @ 09:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0