Man är som en tjej. Fast inte så tjejig.

Idag har testat en mycket färgglad klänning som jag senast bar på skolabslutningen i nian, vilket även är enda gången jag burit den. Det roliga är att jag, mot all förmodan, fortfarande kunde ha den! Tog även på mig studentmössan och ett par härliga skor och tog plats framför spegeln. Det var så konstigt att stå där. Lilla jag. Föralltid mindre än alla andra och plötsligt störst. Störst och student. Åh. Jag förstår inte var dessa tre år tog vägen. Jisses.

När jag hade speglat mig klart hoppade jag ur klänningen, men lämnade mössan på. Sen gick jag runt i huset - naken med studentmössa. Ja, naken.

På tal om studenten så har jag också, efter många om och men, klickat hem en studentklänning. Den är vit, det fladdrar i vinden och den har det där lilla extra. Att det dessutom följde med ett par skor kan jag inte hjälpa. Dom var ju på rea. Och totalt onödiga.

Fast nähäpp. Ser i skrivande stund att min beställning inte gått igenom. Dock har pengarna dragits från mitt konto. Det är ju kul.

Nä. Jag får helt enkelt gå naken. Tur att jag har tränat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0